8. mai 2015

Tänane kostüüm ja veidi sajatamist

Mõtlesin, et paneks teile paar pilti meie (minu) tavapärasest tööriietusest. Tegelikult on mul täna selleks palju aega, sest läksin umbes kell kümme hommikul ülemusega tülli ja täna enam tööd ei kavatse teha. Ma tegelikult ei tea, kas päriselt läksime tülli, sest ma lihtsalt ägestusin hästi palju, ütlesin ära, mis tahtsin öelda, siis hakkasin nutma ja kõndisin minema ja tulin tuppa ära. Süda sai nii täis sellise käitumise peale, mis tal välja kujunenud on: ei tee üldse tööd, ajan niisama juttu ja siis ühel hetkel otsustan, et meil on MEGAKIIRE ja hakkan karjuma, segaseid käske andma, õiendama kõigi kallal ja olema selline tropp... Ühesõnaga, mul viskas kopsu üle maksa kohe niimoodi suuresti ja ütlesin südamelt ära paar lauset. Teada küll, milline minu temperament on. Aga noh - elame ja näeme, et mis siis edasi saab :D 

Aga tagasi OOTD postituse juurde. Järgnevad paar pilti sellest, mida me merel olles kanname. Üsna mitte-kehakuju-ilusamaks-tegevad riided, kuid vägagi praktilised: 

Mina siin oma kahlamistunkedega merele minemas. Lahe müts ka muidugi.

Mina siin oma kahlamistunkedega merelt tulemas.
XL pole päris minu suurus, aga PRAKTILISUS ennekõike!

Mina külmemal päeval merele minemas

Juba soojem ja üks kapuuts maas, üritan kaamerameest võluda.
Sellised mugavad riided siis. Kuigi siin läheb sügise poole, on endiselt nii, et päeval võib üsna palavaks kiskuda. Hommikul on võib-olla +5, aga päeval hakkab lühikeste käistega ka palav. Viimased nädal aega on üsna vahelduv ilm olnud - mõni päev on mega tuul kakskümmend neli tundi järjest, siis soe päike, siis vihm... Kõigeks peab valmis olema. Mõtlesin, et ostan Cedunast lõpuks mütsi, nüüd olen valiku ees: kas osta 30 dollari eest Billabongi müts või kaltsukast viie doltsi eest mõni neoonvärviga kootud lotu. Kuldset keskteed ei tundu pakutavat.

Veel - Marita rõõmuks paar delfiinipilti ka: 



Niimoodi mõne pildi pealt võiks isegi tunduda, et tegemist on haiga, aga haisid me kahjuks ikkagi veel näinud ei ole. Uku ja Wolfgang käisid ükspäev haipüügil, aga ei saanud kahjuks midagi, pidime kanakastet sööma hoopis. 

Vot nõndamoodi siis. Õnneks on reede ja nädalavahetusel saab kenasti riläksida. Soovin sama teilegi, armsakesed :) 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar